Σάββατο, Νοεμβρίου 25, 2006

Σαββατιάτικη λίστα καθηκόντων ...

Σαββατιάτικη αποφόρτιση.
Όχι ότι τα φορτία της εβδομάδας που πέρασε ήταν δυσβάστακτα.
Στα μέτρα μου ήταν και αναμενόμενα.

Όσο κι αν οι χτεσινές συναντήσεις με έβαλαν η καθεμιά της στους λαβύρινθους των σχέσεων που χτίζονται πάνω στα θεμέλια της εξέλιξης.

Μαμάδες και γιαγιάδες που δεν ξέρεις ποια κάνει καλό ή κακό σε ποια. Σίγουρα στα παιδιά...
Χωρισμένοι γονείς, που τη δική τους έριδα, φορτώνουν στα βλαστάρια τους. Και όταν οι γονείς είναι και αλλοδαποί, και τα περιθώρια επικοινωνίας γίνονται σχεδόν ανύπαρκτα, τότε τα προβλήματα αγριεύουν και ζητούν προσεκτική αντιμετώπιση ...

Αλλά η ημέρα σήμερα, δεν είχε τα χτεσινά. Αυτά έμειναν να κλείσουν το πορτραίτο της εβδομάδας.
Για σήμερα η ... λίστα έλεγε προετοιμασία για την Τρίτη.
Ακόμα το ίδιο λέει.
Μάλλον δεν έχω και τι να ετοιμάσω για να είμαι ειλικρινής.
Έχω και το δίλημμα.
Να βάλω γραβάτα ή όχι.
Πάντως έχω!!!
Γραβάτα, έχω.

Αντί της λίστας και των διλημμάτων, προτίμησα τη βόλτα με το ποδήλατο στη θάλασσα, χωρίς γραβάτα βέβαια.
Και το ψάξιμο για τις ομορφιές της Βιέννης μέσα από το διαδίκτυο.
Και την προμήθεια του Σαββατιάτικου τύπου, που κατά τα γνωστά, αποτελεί την αφορμή για την βόλτα.
Τώρα, γιατί για να πάω στο διπλανό τετράγωνο, κάνω και καμιά δεκαριά χιλιόμετρα, ε γίνεται αντιληπτό.
Εκείνο που ήταν αφάνταστο και δεν μπορούσε να γίνει αντιληπτό, ήταν η μικρή περιήγηση με το google και μετά η επίδειξη ενός GPS, στο θείο, που όπως όλα τα Σάββατα, ήταν παρών στο οικογενειακό τραπέζι του μεσημεριού.

Όταν έχεις περάσει τα ογδόντα και οι συνολικές έξοδοι από την πόλη είναι ελάχιστες, οι φωνητικές καθοδηγήσεις, για το πώς θα βρεθείς στην άκρη της πόλης του GPS, αλλά κυρίως η παρουσίαση του σπιτιού σου, όπως φαίνεται από το δορυφόρο, που σε κάνει να αναφωνήσεις, η ταράτσα είναι άσπρη γιατί της έχω περάσει μονωτικό, αλλά η οροφή του δώματος είναι μαύρη γιατί εκεί δεν έβαλα, είναι μια διαπίστωση που στην ουσία της εκφράζει αμηχανία, δέος και ολίγον από φόβο.

Το τέλος της ημέρας, με ένα ποτήρι κόκκινο κρασί στο πλάι, την παρακολούθηση νωρίτερα του αγώνα της ΑΕΚ με το Αιγάλεω, -νίκησε η ΑΕΚ 2-1, και ακόμα πιο νωρίς την παρακολούθηση του αγώνα μπάσκετ του Πανιωνίου με τη Πάτρα, οδηγεί τα δάχτυλα στα πλήκτρα, αφήνει για αύριο τα της προετοιμασίας, που έλεγε για σήμερα η λίστα, και προστάζει, γέλα πουλί μου γέλα, είν' η ζωή μια τρέλλα...