Παρασκευή, Νοεμβρίου 03, 2006

Δεν μπορώ να μην πάρω τη ... δόση μου ...

Να είμαι εθισμένος;
Με τη χρήση του διαδικτύου εννοώ.

Το πρόβλημα με το καινούργιο ADSL, δεν λύθηκε. Εξακολουθώ να μην έχω άμεση πρόσβαση στο δίκτυο. Ο ΟΤΕ δεν κατάφερε να βρει τι φταίει.
Από Δευτέρα πια. Μπορεί και πιο μετά.

Το απόγευμα όμως, το παραδέχομαι, ένοιωσα ότι κάτι μου έλειπε.
Επισήμως είπα εις εαυτόν ότι θα θεωρηθεί αγένεια η μη παρουσία μου στους χώρους, που συνήθως εμφανίζομαι.
Κατά βάθος γνωρίζω ότι δεν είναι μόνον αυτό.

Εκείνο το μυρμήγκιασμα στα ακροδάκτυλα είναι. Και η καθημερινή συνήθεια.
Και ολίγον από ανάγκη. Ανάγκη γι αυτή την άτυπη καθημερινή επικοινωνία.

Όχι ότι μου έλειψε εντελώς.
Το πρωί στο γραφείο, είχα μια μικρή δυνατότητα και την εκμεταλλεύτηκα.
Έκανα τη μικρή μου βόλτα.
Ανάμεσα σε τρεις (!) συσκέψεις [βρήκαμε ... παπά και είπαμε να θάψουμε καμιά πενηνταριά], ξέκλεψα λίγο χρόνο για να ρίξω μια ματιά στα συμβαίνοντα.

Τις επισκέψεις λοιπόν τις έκανα.
Και διάβασα.
Πήρα τη .. δόση μου, αλλά δεν ήταν επαρκής.
Και πώς να είναι επαρκής, όταν οι συζητήσεις διαδέχονταν η μια την άλλη, τα θέματα εναλλάσσονταν, τα ερωτήματα ετίθεντο και αφορούσαν σε κάθε τι, που περνούσε από το μυαλό των συνεργατών, οι λύσεις ανιχνεύονταν, αλλά δεν υπήρχαν και όλες.

Και ανάμεσα σε όλα αυτά, διαπιστώνεις, με απαγοήτευση, ότι αγώνες, αν δεν έχουν "πάει στράφι", χρειάζεται να γίνουν από την αρχή.

Είναι και τα γεγονότα των ημερών, που κάνουν έντονη τη στυφίλα στο στόμα.
Και δεν θεωρώ γεγονότα, το θέμα των μαθητών στην Εύβοια, και την καταγραφή με τα κινητά τηλέφωνα, της παραβατικής συμπεριφοράς των μαθητών..
Εκείνο μου με κάνει να αηδιάζω είναι η υποκριτική προβολή τους, από τα Μέσα (της) Μαζικής (λεγόμενης) Ενημέρωσης.

Τι αλήθεια πρόσθεσαν στην ενημέρωσή μου ως πολίτη, οι λεπτομέρειες της συμπεριφοράς των μαθητών στο σχολείο της Εύβοιας; Ένα μεγάλο ΤΙΠΟΤΑ.
Το θέμα βεβαίως ΕΙΝΑΙ σοβαρό. Αφορά όμως σε συγκεκριμένους ανθρώπους και σε συγκεκριμένη τοπική κοινωνία.
Η τόση μεγάλη δημοσιότητα, αποτελεί διαπόμπευση, ΕΥΚΑΙΡΙΑ για πλουτισμό των καναλιών και προσπάθεια ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ.

Τι πρόσφερε στην ενημέρωσή μου η πληροφορία ότι τα παιδιά φωτογραφίζουν ή βιντεοσκοπούν ερωτικές σχέσεις και περιπτύξεις τους;
ΤΙΠΟΤΑ.
Για να ακολουθήσω τη χυδαιότητα των ημερών, θα παραδεχτώ ότι ναι ενημερώθηκα για κάτι. Ενημερώθηκα για την τεχνική της ... πεολειχίας στο θρανίο.
Α και ότι μια μαθήτρια φορούσε μπλε κιλοτάκι.


Προσπαθώ να μη τα σκέφτομαι γιατί ο θυμός μου μεγαλώνει.
Και η στυφίλα.

Ας ασχοληθώ καλύτερα με τον καιρό, που φαίνεται να μπήκε στο καλούπι του και να αποφάσισε να μας δείξει ότι γνωρίζει τις.. τέσσερις εποχές.

Φθινόπωρο προς χειμώνα λοιπόν και ήδη οι κεντρικές θερμάνσεις άρχισαν να λειτουργούν.

Όχι, δεν θα ασχοληθώ με την αισχροκέρδεια των πετρελαιάδων γιατί θα εκνευριστώ πάλι.

Εν τέλει θα στρέψω την προσοχή μου στη μουσική του ραδιοφώνου.

Είναι ό,τι καλύτερο γι αυτή την ώρα, αφού και το κειμενάκι το ανέβασα και εκτεταμένη βόλτα πραγματοποίησα.

Οι μελωδίες ήδη γέμισαν το χώρο ...