Πέμπτη, Νοεμβρίου 02, 2006

.. αγρανάπαυση ...

Η προσδοκία καμιά φορά γίνεται κακός σύμβουλος.
Ο ΟΤΕ ειδοποίησε για την καινούργια, την ολοκαίνουργια σύνδεση, η αφεντιά μου τον πίστεψε και βρέθηκα εκτός διαδικτύου.

Όχι ότι είναι και προς θάνατον δηλαδή.
Μια δυο ημέρες, μπορεί και τρεις τέσσερις χωρίς δίκτυο. Έ, δεν χάλασε και ο κόσμος δα.
Αγρανάπαυση!!!

Διαδικτυακή αγρανάπαυση, γιατί κατά τα λοιπά η ατζέντα βρέθηκε φορτωμένη χωρίς καμία προσπάθεια.
Δυο τρεις απανωτές συνεδριάσεις, σχέδια επί χάρτου και επί του πεδίου, συζητήσεις και κριτικές.
Δράση.

Τουλάχιστον να απομακρυνθώ λίγο από το ζόφο της τηλεόρασης.

Βρήκαν ξαφνικά τα κανάλια να λένε. Τι λένε;

Αηδίες ως συνήθως.
Εισαγγελείς αυτόκλητοι, οι αδαείς και αστοιχείωτοι.

Και είναι και επικίνδυνοι με όσα εκστομίζουν.

Φυσικά και έχω άποψη για όσα συμβαίνουν.
Φυσικά και έχω άποψη και για άλλα πολύ περισσότερο σημαντικά.
Φυσικά και βλέπω με τρόμο το αυγό του φιδιού να επωάζεται...

Και είναι η αλήθεια ότι σε αρκετά από τα σημειώματά μου, με άμεσο ή έμμεσο τρόπο τα καταγράφω.
Όχι βέβαια για να αλλάξω τον κόσμο.
Το πιο πολύ για να βγουν από μέσα μου.
Για να συναντήσουν και άλλες σκέψεις και άλλες απόψεις. Παρόμοιες ή διαφορετικές.
Και για να αποτελέσουν υλικό για παραπέρα επεξεργασία.

Εντάξει. Δεν είναι γνωστό το πότε θα γίνει αυτή η επεξεργασία.
Κάποτε.
Ε να έχω να ασχοληθώ με κάτι όταν θα ... μεγαλώσω.

Για το ενδεχόμενο απορίας, και πώς αυτό το κείμενο εμφανίστηκε, αφού ο ΟΤΕ με ... ηπάτησεν, καταγράφεται εδώ το πλεονέκτημα να έχεις παιδιά, τα οποία αδυνατείς μεν να παρακολουθήσεις στα τεχνολογικά ταξίδια τους, λύνουν όμως τα προβλήματα, που δημιουργεί η τεχνολογία.
Το πρόβλημα της βόλτας των σκύλων δεν λένε να προσεγγίσουν, αλλά δε βαριέσαι, αν λύσουν όλα τα προβλήματα, με τι θα έχω να γκρινιάζω;


Powered by Qumana