Κυριακή, Νοεμβρίου 05, 2006

Στην υγειά σας, για μια όμορφη εβδομάδα ..

Ήσυχη σχετικά η Κυριακή.

Λίγο διαδίκτυο κατά παραχώρηση, λίγο ανάγνωση του κυριακάτικου τύπου, μερικές σκέψεις επί διαφόρων θεμάτων και οι ώρες πέρασαν.

Έχασε και ο Ολυμπιακός από τον Παναθηναϊκό με 1-0.
Έχασε ο Ολυμπιακός ή νίκησε ο Παναθηναϊκός;
Κοίτα προβληματισμός που μου κόλλησε...

Γιατί πρόταξα την ήττα και όχι τη νίκη;
Οι σκέψεις και οι συμπεριφορές σαφώς και έχουν αφετηρία και προκαλούνται, όμως δεν είναι πάντα ορατή αυτή η αφετηρία.
Να έχει να κάνει με τον ιδιότυπό του χαρακτήρα μου; Προβάλλω την ήττα;
Πάντως ηττοπαθής δεν θα έλεγα ότι είμαι.
Με τα χρόνια μπορεί να έγινα περισσότερο ενδοτικός, ίσως λιγότερο παρορμητικός, αλλά όχι ηττοπαθής.
Άλλωστε εξακολουθώ να αναλαμβάνω την ευθύνη αυτών που μου αναλογούν.
Και άλλων που δεν μου αναλογούν, με τη σκέψη ότι δεν έχει νόημα να τα επιρρίπτω αλλού.

Σκέψη δεύτερη πιο ψύχραιμη. Μήπως άδικα το ανιχνεύω το θέμα πηγαίνοντας τόσο βαθιά και απλώς έβγαλα κάποια αντιολυμπιακά αισθήματα;
Δεν νομίζω. Άλλωστε δεν έχω σχέση με καμιά από τις δυο ομάδες.
Πανιώνιος είμαι και δη, αμετανόητος. Σε όλα τα αθλήματα.
Και στο .. τάβλι ακόμα (που δεν ξέρω..)

Ας το αφήσω το θέμα για άλλη φορά. Δεν βγαίνει άκρη.
Είπα ότι η ημέρα κύλησε ήρεμα.
Ας συνεχιστεί έτσι.
Κυριακάτικα.

Μου έκανε εντύπωση η πρώτη σελίδα της Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας σήμερα.
Μια σχεδόν λευκή σελίδα, κάτω δεξιά μια κλειστή συσκευή τηλεόρασης και από κάτω έγραφε: "Όταν κλείνει η TV αρχίζει η ζωή".

Ευρηματικό, αλλά δεν νομίζω ότι συμφωνώ.

Με αυτή τη λογική θα μπορούσε κανείς να πει κατ' αναλογία, πώς η ζωή αρχίζει όταν κλείνει η εφημερίδα, ή το περιοδικό ή το βιβλίο, ή ό,τιδήποτε υποστηρίζει την επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων.
Διότι και οι εφημερίδες και τα περιοδικά και τα βιβλία, γενικά όλα τα μέσα ενημέρωσης, έχουν το μερίδιό τους στη διαμόρφωση της εικόνας που παρουσιάζει η κοινωνία σήμερα.
Δεν μπορεί η λύση να βρίσκεται στην κατάργησή τους.

Τελικά, το γράφω με ένα μισο-αυτοσαρκαστικό χαμόγελο στα χείλη, μάλλον μου είναι αδύνατον να σταματήσω να κάνω σκέψεις περίεργες και να αφήσω τον εαυτό μου να απολαύσει απλώς τις στιγμές.

Θα το κάνω τώρα όμως.
Σταματάω εδώ και πάω να βάλω ένα ποτήρι κόκκινο κρασί.
Θα το πιω στην υγεία όλων με την ευχή να αρχίσει αύριο μια όμορφη εβδομάδα για την καθεμία και τον καθένα ξεχωριστά.