Σάββατο, Νοεμβρίου 04, 2006

Μετά διαλειμμάτων ...

Το τεχνικό πρόβλημα παραμένει.
Σιγά που θα λυνόταν μέσα στο Σαββατοκύριακο δηλαδή.

Ευκαιρία όμως να ασχοληθώ με κάποια κείμενα αποθηκευμένα, που τα είχα εμφανίσει στο blog.gr με τα ονόματα αρχικά formion και μετά "Θεατής".
Εκεί είδα και την πρώτη μου εμφάνιση στον κόσμο του μπλογκινγκ.

"9882 Αρχίζω ... 16/6/2005 13:35 NULL formion 304 28/6/2005 1:06 NULL
Χωρίς καμιά συγκεκριμένη προοπτική.
Πρώτες σειρές χαράσσονται εδώ. Στο μέλλον ίσως δώσω ένα σαφή
προσανατολισμό.
Όχι στις σκέψεις, ούτε πολύ περισσότερο στη Σκέψη.
Στη θεματολογία.
Ας ξεκινήσω σήμερα καταθέτοντας το πρώτο ετούτο σημείωμα και
βλέπουμε."

Η πρώτη μου εμφάνιση.

Στο χώρο των ιστολογίων, όχι στο χώρο του διαδικτύου.
Η διαδυκτιακή είσοδός μου πρέπει να έγινε στις αρχές του 1996!

Και πώς τα θυμήθηκα τώρα όλα αυτά;

Μάλλον από μια διάθεση να συγκεντρώσω όλα όσα κατά καιρούς έχω αφήσει από εδώ και από εκεί.
Αν τα βρω βέβαια.

Μερικά γνωρίζω που βρίσκονται, άλλα έχουν χαθεί μαζί με τους δυκτιακούς τόπους που τα άφησα, άλλα χάθηκαν γιατί δεν θυμάμαι καν πού τα άφησα.
Όχι ότι έχουν άλλη αξία εκτός από τη συναισθηματική.

Διακοπή για αρκετή ώρα.
Αρκετή για να δω μερικές από τις συμμετοχές των διαγωνιζομένων στο Φεστιβάλ τραγουδιού Θεσσαλονίκης.
Εντυπωσιάστηκα.
Κυρίως από το τελευταίο που παρουσιάστηκε.

"Η μπαλάντα του μαλάκα" λέγεται.

Η παρουσιάστρια, αναγγέλοντάς το, θέλοντας να επιδείξει τη δέουσα αιδημοσύνη, εκφώνησε δυνατά το "Η μπαλάντα του...", για το δε "..μαλάκα", το παρουσίασε ανοιγοκλείνοντας το στόμα και δείχνοντας τον συμπαρουσιαστή της !!
Τόσο καλά και τόσο ευγενικά.

Εσύ κύριε δάσκαλε και εσύ κυρία καθηγήτρια, τη Δευτέρα που θα πας σχολείο, μετά από τόσο καιρό μάλιστα, κοίτα μην αποβάλεις κανένα μαθητάκο επειδή θα εκστομίζει τη λέξη μαλάκας.
Θα τραγουδάει το παιδί το τραγουδάκι που ακούστηκε στο φεστιβάλ.

Τώρα αν σου έρθει κανένας αγανακτισμένος γονιός και σου βάλει τις φωνές, τι να σου πω και εγώ. Πες του ότι άλλη φορά θα πρέπει να βάζει το παιδί του να βλέπει την εκπομπή της Σεμίνας. Εκεί τα μικρά παιδιά δεν βρίζουν.
Μόνο ζεϊμπεκιές και τσιφτεντέλια ρίχνουν.

Α, και μη στεναχωριέσαι ότι τα παιδιά δεν μαθαίνουν γράμματα. Ένας πιτσιρικάς, εκεί στα 8-9 ετών στην ίδια εκπομπή ήξερε απέξω και ανακατωτά όλα τα τραγούδια του Τερζή.
Πιθανόν να έχει μεγάλους νταλκάδες βέβαια με τη σκορδόπιστη και να ήθελε να τους καταθέσει, πάντως όπως και να έχει, μια χαρά ποιήματα ήξερε.

Τι να ξέρει το "της πατρίδας μου η σημαία... " τι το "έχω μια αγάπη" το ίδιο είναι....

Δάσκαλε παραδέξου το, απέτυχες.

Εσύ δεν του έμαθες ακόμα το "είκοσι", εκείνο όμως ξέρει το "Φθινοπώριασε".
Εσύ δεν του έμαθες συρτό και καλαματιανό (μαθαίνουν άραγε δημοτικούς χορούς στα σχολεία τώρα; ) εκείνο ρίχνει τις στροφές του στο άκουσμα της ζεϊμπεκιάς.
Και το χαίρονται οι γονείς του.
Και ζηλεύουν και οι γονείς των άλλων πιτσιρικάδων.
Γιατί όχι και το δικό μου το μανάρι,
σου λέει.

Και μετά, όταν αυτά τα πιτσιρίκια θα βρεθούν να μετράνε διαδικτυακώς τα πουλάκια τους, θα βγουν οι εισαγγελάτοι και οι λοιποί και θα σιγοντάρουν τον τώρα προσβεβλημένο από την μη προβολή του μαναριού του μπαμπά και μαμά, και θα λένε όλοι εν χορώ, μα τι κάνουν στα σχολεία αυτοί οι άχρηστοι; Μόνο αυξήσεις ξέρουν να ζητάνε.

Φοβάμαι ότι η τηλεόραση μου κάνει πολύ κακό. Μάλλον πρέπει να μου απαγορεύσουν να την ανοίγω..
Άραγε, το να μην την ανοίγω εγώ την τηλεόραση, θα έχει σαν συνέπεια να πάψουν να συμβαίνουν αυτά;