Πέμπτη, Δεκεμβρίου 28, 2006

Ναι, αλλά εγώ θα το λύσω...

Η προσπάθεια να περάσω τούτον το τόπο στα σχέδια της Νέας Τάξης πραγμάτων, απέτυχε.
Είναι πολύ μεγάλα αυτά που γράφεις, μού είπαν, και περισπούδαστα!!!

Δηλαδή για την ακρίβεια είπαν ότι έχω γράψει πολλά-το ξέρω ότι είμαι πολυλογάς- και ότι έχω παρασύρει και πολλούς...
Με τόσο μεγάλα μπλογκς εμείς δεν παίζουμε, είπαν οι αρμόδιοι.

Ναι, αλλά το καλό το παλικάρι όλο και κάτι θα σκαρφιστεί.

Κίνηση πρώτη.
Πριν κάνω την μεταφορά, ας μεταφέρω όλο το μπλογκ στο wordpress!!
Αμ έπος αμ έργο, αλλά μερική επιτυχία.
Περνάνε μέχρι τις 31 Οκτωβρίου.
Τα νεότερα λέει να τα αφήσω εκεί που είναι.
Και αυτός, ο wordpress το βρήκε μεγάλο!!!

Δεν πειράζει μέχρι τότε, μέχρι τότε... Χατίρια δεν χαλάω.
Άλλωστε είναι όλα περασμένα από τότε που άνοιξε το Blog, μαζί με τα σχόλια.

Κίνηση δεύτερη.
Βάζω σαν λινκ, εκεί κάτω αριστερά τη διεύθυνση της αποθήκης : http://sotkanel.wordpress.com/

Κίνηση τρίτη είμαι τώρα έτοιμος να σβήσω όόόόολα τα προηγούμενα κείμενα από αυτό το μπλογκ και να αφήσω μόνον των δύο τελευταίων μηνών!!!
Ε με καμιά 60αριά κείμενα ελπίζω να καταφέρει να κάνει την μετατροπή...
Πριν όμως πρέπει να λύσω και το πρόβλημα της αλλαγής της φόρμας των κειμένων.

Αυτό το πέρασμα από τη μια πλατφόρμα στην άλλη, χάλασε λίγο τη βιτρίνα.
Θα την τακτοποιήσω πάλι, ελπίζω δηλαδή.

Ας πάω για την ώρα να κάνω καμιά δουλειά, και οι ώρες μπροστά είναι όλες δικές μου...

Ε, όχι δεν θα έβρισκα λύση ...
Χα