Κυριακή, Δεκεμβρίου 17, 2006

Μικρή φωτογραφική βόλτα...


Η συννεφιά δεν χάλασε την πρωινή βόλτα.
Ίσα ίσα την έκανε πιο ευχάριστη επάνω στο ποδήλατο.
Το πάρκο δίπλα στη θάλασσα περίμενε.







Και η κολόνα του φωτισμού περίμενε κι αυτή, να έρθει η ώρα της να φωτίσει.




Κυριακή σήμερα και η παραλία είναι μια πρόκληση για τους περιπατητές, και μια εν δυνάμει αγορά για τους πλανόδιους πωλητές, που με απλωμένη την πραμάτεια περιμένουν τους πελάτες.




Αρκετά παρακάτω. Ή πιο πριν μπορείς να το πεις, ο καστανάς δίπλα στη θάλασσα, έχοντας και καλαμπόκια από την καλοκαιρινή περιπέτεια περιμένει κι αυτός. Και μη βλέπεις τους πελάτες να έχουν γυρισμένη την πλάτη. Οι άλλοι οι πολλοί, θα έρθουν σε λίγο..



Η χριστουγεννιάτικη αγορά έφτασε μέχρι την παραλία.
Προσωπικά δεν μου φάνηκε γιορταστική.
Ίσως είμαι αυστηρός κριτής, ίσως πάλι κάτι να της έλειπε...




Μια τελευταία ματιά πριν πάρω το δρόμο του γυρισμού.
Ο κόσμος σε λίγο θα πάει να απολαύσει το κυριακάτικο γεύμα του, ενώ οι χώροι της περιοχής με της καλλιτεχνικές δραστηριότητες ήταν γεμάτοι.



Παρέα στη βόλτα, κάθε φορά, η μουσική που φτάνει από το ακουστικό του κινητού τηλεφώνου, που είναι και ραδιόφωνο.
Συνήθως τη χαίρομαι, και θα την χαιρόμουν περισσότερο αν δεν ήταν αυτές οι διαφημίσεις.
Αλήθεια, αυτοί που ασχολούνται με τη διαφήμιση στο ραδιόφωνο, έχουν επίγνωση του τι είναι αυτό που παρουσιάζουν;
Δεν λέω για τα τραγούδια και το λόγο που συνοδεύει την παρουσίασή τους.
Για τις διαφημίσεις μιλάω.
Για τις κακόγουστες, σεξιστικές πολλές φορές, ανόητες τις πιο πολλές φορές, παρουσιάσεις των διαφόρων προϊόντων.
Πληρώνονται κάποιοι γι αυτές;

Δεν είμαι υπέρ καμιάς λογοκρισίας, αλλά μήπως έχουμε πέσει πολύ χαμηλά;

Ας βάλω όμως στην άκρη την γκρίνια κυριακάτικα.

Το ότι έχασε η ομάδα μου στο ποδόσφαιρο, δεν είναι λόγος να βγάλω το άχτι μου όπου βρω...

Χιούμορ αυτό για την ήττα της ομάδας μου.
Έχασε μεν, αλλά αδιαφόρησα.
Τυχαία το άκουσα προ ολίγου ότι ο Πανιώνιος έχασε από την ΑΕΚ 4-0 και απλώς το κατέγραψα.
Αλλά για να είμαι δίκαιος ας γράψω ότι κερδίσαμε τον Ολυμπιακό στο μπάσκετ...