Κυριακή, Ιανουαρίου 14, 2007

μια πρώτη συγκέντρωση ...

Μάζεψα αρκετά.
Τα περισσότερα δηλαδή.
Δεν θυμάμαι πού αλλού μπορεί να υπάρχουν άλλα.
Για τα κείμενα που κατά καιρούς έχω γράψει λέω.

Τα μάζεψα και τα έφερα εδώ στα "Προσωπικά δεδομένα" ...
Είναι το blog που είχα πει πιο παλιά ότι είχα ανοίξει και μάζευα κείμενα.


Δεν τα επεξεργάστηκα.
Ίσως κάποτε.
Τώρα τα έβαλα όπως τα βρήκα σε άλλα blogs εκτός από το "εις επήκοον..", σε clubs, στον σκληρό δίσκο του υπολογιστή μου, σε κάποια CDs ...
Πιθανόν να βρίσκονται και άλλα, αλλού. Σε δισκέτες ενδεχομένως.
Αν θα ανακαλύψω θα τα περάσω κι αυτά.

Κράτησα τις ημερομηνίες που τα έγραψα ή τα παρουσίασα στο διαδίκτυο, γιατί αυτό που θέλω να κάνω είναι να λειτουργεί σαν "ιστορικό αρχείο" των σκέψεών μου.
Σαν όμως..
Δεν είναι δυνατόν να είναι πραγματικό αρχείο.

Τουλάχιστον όμως, είναι μια πρώτη συγκέντρωση.


Εξυπακούεται ότι θα συνεχίσω να καταθέτω εδώ σε αυτό το μπλογκ τα μικρά καθημερινά μου σχόλια, αν και εφόσον βέβαια έχω να γράψω κάτι.
Το άλλο, απλώς θα βρίσκεται...
Και θα μεγαλώνει αν βρίσκω κάπου ξεχασμένες μικρές μου απόπειρες γραφής.
(Το ότι μπορεί να φιλοξενεί και μη δημοσιοποιήσιμα κείμενα είναι λογικό νομίζω. Και στις αποθήκες υπάρχουν ... μυστικά δωμάτια ε; :) )