Παρασκευή, Ιανουαρίου 26, 2007

Υπεύθυνη Δήλωση του Νόμου 105

Δηλώνω υπεύθυνα και εν γνώσει των συνεπειών του Νόμου 105, ότι δεν πάει άλλο.

Κάτι οφείλω να κάνω με τις κοπές πίτας και τις εξ αυτών συνέπειες.

Τετάρτη βράδυ, μετά μουσικής, Πέμπτη μεσημέρι άνευ μουσικής μετά λογιδρίου, Πέμπτη βράδυ μετά λογιδρίου -όχι που θα χάσω την ευκαιρία να μιλάω- ομοίως άνευ οργάνων, Παρασκευή μεσημέρι άνευ μουσικής και άνευ λογιδρίου, αλλά με ένα ευμέγεθες κομμάτι πίτας!
Και σε όλες τις περιπτώσεις, μετά μουσικής ή άνευ, μετά "δεκάρικου" ή άνευ, πάντα με τα πιάτα με τους μεζέδες και τα ποτήρια με το κόκκινο κρασί.
Ε όχι δεν πάει άλλο.
Άσε που οι οικοδεσπότες, μεταξύ αυτών κι εγώ, έχουμε την κακή συνήθεια πρώτα να κόβουμε την πίτα, και μετά να σερβίρουμε το φαΐ.
Ε δεν είναι λογικό να ξαναφάς πίτα μετά το φαΐ;
Είναι!
Ναι, αλλά μετά η ζυγαριά αναστενάζει.
Και δεν είναι μόνον η ζυγαριά. Να ήταν μόνον αυτή, θα έλεγα δε βαριέσαι... αγοράζω καινούργια !!!
Είναι που με εμένα, όταν τρώω πολύ, και αυτό το διάστημα αρχής γενομένης πριν από τα Χριστούγεννα, έχω φάει πάρα πολύ, είναι λοιπόν που σε εμένα συμβαίνει ένα φυσικό παράδοξο.
Ανεξήγητο μπορώ να πω!!!

Όταν παχαίνω πολύ, κονταίνουν τα χέρια μου !!!

Μάλιστα.
Κονταίνουν τα χέρια μου.
Το καταλαβαίνω αμέσως γιατί δεν φτάνω να δέσω τα κορδόνια των παπουτσιών μου.
Όχι πείτε μου. Έχετε ακούσει να συμβαίνει σε κανέναν άλλο κάτι ανάλογο;
Να παχαίνει και να κονταίνουν τα χέρια του;

Γι αυτό λέω.
Το πήρα απόφαση.

Υπογράφω δήλωση του Νόμου 105, εν γνώσει των συνεπειών του, ότι από σήμερα κιόλας αρχίζω αυστηρότατη δίαιτα!!!!
Μέχρι να επανέλθω στα κιλά μου.




Το γεγονός ότι ο Νόμος 105 έχει καταργηθεί -και συνεπώς και η σχετική δήλωση- δεν έχει και πολλή σημασία ε;
Ούτε ότι δεν αναφέρω σε ποια κιλά θέλω να επανέλθω.
Λεπτομέρειες...
Kαι βέβαια δεν είμαι αγενής. Την Τετάρτη και την Παρασκευή που με έχουν καλέσει, δεν μπορώ να μην ανταποκριθώ στο κάλεσμα. Πρέπει να ανταποδώσω την επίσκεψη. Θέμα αγωγής....