Κυριακή, Μαρτίου 18, 2007

Πάει κι αυτή η Κυριακή ...

Μια Κυριακή τι την κάνεις;
Μα ... την απολαμβάνεις κατά πώς θα το μπορέσεις. Τι άλλο δηλαδή;

Η βολτούλα με το ποδήλατο, προγραμματισμένη από εχτές.
Ναι κατά τα γνωστά. Για να προμηθευτώ τον τύπο. Με τη γνωστή διαδρομή της απόλαυσης και όχι της οικονομίας.

Και τα χαιρετίσματα, που είχα υποσχεθεί. Τα μετέφερα αυτοπροσώπως. Και εκ του σύνεγγυς.
Ομολογώ ότι ανέβηκα με συγκίνηση και σεβασμό.
Και οφείλω να τονίσω ότι δεν ήταν λόγοι ευγένειας που προκάλεσαν το σεβασμό.


Η βολτούλα με έφερε και σε χώρους, που δεν ξέρω πόσο ακόμα θα μπορώ, θα μπορούμε να επισκεπτόμαστε.
Ας μη μας ξεγελάει το ότι η θάλασσα φτάνει μέχρι το κατώφλι σχεδόν των κτηρίων. Ο χώρος, λέει, είναι ιδιωτικός.
Το κατά πόσο μπορεί κανείς να έχει την θάλασσα δική του, δεν το ξέρω. Ούτε και θυμάμαι τώρα τι ακριβώς λέει το Σύνταγμα του ελληνικού κράτους περί αυτών.
Ό,τι και να λέει όμως, δεν μπορεί, κάποιες μικρολεπτομέρειες θα είναι, ή κάπου θα έχει γίνει λάθος.
Με την ευκαιρία να πω ότι σκέφτομαι πολύ σοβαρά να ψάξω τις διαδικασίες ώστε να αποκτήσω ένα κύμα δικό μου. Δεν μπορεί να είναι και πολύ ακριβό.
Τόσα κύματα έχει η θάλασσα...

Πάντως μια και ακόμα η επίσκεψη στον χώρο δεν απαγορεύεται, την αποκοτιά μου την έκανα.
Μπήκα να εξετάσω από κοντά την ποιότητα της κατασκευής των εγκαταστάσεων.
Δεν μπορώ να πω. Κατασκευαστικά δεν είδα κάτι επιλήψιμο.
Όλα είναι μια χαρά.
Θα έχω τους κατασκευαστές στα υπόψη και για τις δικές μου παραθαλάσσιες κατασκευές.

Η θλίψη για τα συντελούμενα εγκλήματα, δεν περιόρισε τη χαρά από τη συνάντηση με παλιούς φίλους, που είχαν κι εκείνοι βγει να απολαύσουν τη θάλασσα, τον ήλιο και το θαλασσινό αέρα..

Η ομορφιά της ημέρας, από όσο φάνηκε, είχε παρακινήσει και χιλιάδες άλλων συμπολιτών μας, που είχαν εκδράμει στα κοντινά θέρετρα.
Αψευδής μάρτυρας το μποτιλιάρισμα που συνάντησα στο ποτάμι, κατά την επιστροφή μου το βράδυ από το σπίτι συγγενών μου.
Ευτυχώς ο χρόνος ήταν όλος στη διάθεσή μου και ο μικροεκνευρισμός δεν ήταν τόσος ώστε να μου χαλάσει τη διάθεση.

Η εβδομάδα που ξεκινάει σε λίγες ώρες άλλωστε, προβλέπεται τα μάλα ενδιαφέρουσα, αν και τα ... ωροσκόπια μου τονίζουν ότι ο .. Ερμής θα είναι ανάδρομος.
Τι να σημαίνει άραγε αυτό;