Παρασκευή, Φεβρουαρίου 16, 2007

γκρίνια ...

Τι έμαθα από τις ειδήσεις σήμερα;
Πρώτον.
Αν έχετε πάρει viagra και έχετε στένωση της στεφανιαίας, μη διανοηθείτε να τσακωθείτε με το σύζυγο της ερωμένης σας.
Μπορεί και να πεθάνετε. Εντάξει χρειάζεται να είστε και μιας κάποιας ηλικίας, αλλά αν δεν είστε, τι να το κάνετε το viagra. Ε, ναι και να είστε αρσενικό. Εξυπακούεται αυτό.

Το θέμα πάντως, πρέπει να είναι πάρα πολύ σημαντικό. Δεν εξηγείται αλλιώς το γιατί οι ειδήσεις σε όλους τους τηλεοπτικούς σταθμούς, αφιέρωσαν σήμερα κατά μέσο όρο ένα τέταρτο της ώρας να το αναλύουν.
Εκτός και αν ήθελαν να στρέψουν όλα τα φώτα της δημοσιότητας σε αυτή την πτυχή του θέματος, για να μην περισσέψουν προβολείς να φωτίσουν άλλες.
Αλλά μπα δεν το πιστεύω. Δεν γίνονται τέτοια πράγματα εδώ.

Δεύτερον
Αν κάποιος έχει διαφορετική άποψη από εσάς, δεν έχετε παρά να φωνάξετε τους φίλους σας, και να τον κλειδώσετε μέσα σε ένα γραφείο.
Πού θα πάει; Θα αναγκαστεί και θα υποχωρήσει.

Ναι, αναφέρομαι στην απόφαση των σπουδαστών του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης να κρατήσουν όμηρους -και όχι ομήρους που από ... γλωσσικό ολίσθημα είπε ο εκπρόσωπος των σπουδαστών, αλλά ευτυχώς(!) φρόντισε αμέσως να το διορθώσει- το Συμβούλιο του ΤΕΙ, επειδή εκείνο αποφάσισε, δεν κατάλαβα ακριβώς τι αποφάσισε, αλλά μάλλον να περιορίσει τις εξεταστικές περιόδους του Φλεβάρη κατά μία, γιατί λέει δεν είχαν γίνει τα μαθήματα κανονικά.
Το ενδιαφέρον.
Έχουν χαθεί επτά εβδομάδες μαθημάτων, η αναπλήρωση προέβλεπε δύο εβδομάδες, έγινε η μιάμιση, -αυτό κατάλαβα- και επειδή έγινε η μιάμιση και όχι οι δυο (από τις επτά χαμένες), το Συμβούλιο έκοψε την μια εξεταστική.

ΌΧΙ δεν πρόκειται για θέατρο του παραλόγου.
Αλλά δεν μπορεί και να είναι λογικά όλα αυτά.
Χάθηκαν επτά εβδομάδες, για όποιους λόγους χάθηκαν. Για τους πιο σημαντικούς. Έστω.
Και πώς αντιμετωπίζεται το θέμα;
Πάντως ουδείς σκέπτεται να παρατείνει το εξάμηνο σπουδών κατά επτά εβδομάδες.
Μάλλον για να μη χαθούν τα μπάνια του λαού μάλλον (και των καθηγητών;), αφού με αυτό το επόμενο εξάμηνο θα τέλειωνε αρχές Αυγούστου.

Αν ρωτήσω πώς είναι δυνατόν να θέλει να εξετασθεί κάποιος σε μάθημα που το διδάχτηκε ανεπαρκώς, και να πιστεύει ότι θα το περάσει, θα πάρω απάντηση;
Αν δηλαδή κάποιος σπουδαστής, με αυτές τις συνθήκες διδασκαλίας, εξεταστεί, υπάρχει πιθανότητα να περάσει το μάθημα;
Αν ναι, γιατί τον παιδεύουν; Αν όχι γιατί δεν φροντίζουν να του τα μάθουν;
Και αν μπορεί να το μάθει μόνος του, τι ακριβώς κάνουν οι διδάσκοντες;
Πολλές και δύσκολες οι ερωτήσεις και μάλλον το βρίσκω χλωμό να πάρω απαντήσεις.

Έχω την εντύπωση ότι η πορεία και δη ολοταχώς, προς την παρακμή ολόκληρης της κοινωνίας είναι μη αναστρέψιμη.

Στην πραγματικότητα ουδείς έχει πειστεί για την αναγκαιότητα της ύπαρξης της κάθε μορφής σχολείων. Το "χαρτί" είναι το ζητούμενο. Και ουδέν άλλο.
Αλλά και αυτό συζητιέται.
Γιατί και χαρτί να μην έχεις, ίσως είναι αρκετό ίσως να έχεις ανοιχτά πόδια.
Μέχρι και αλλαγές στα οργανογράμματα μπορείς να πετύχεις.

Τώρα θα πει κανείς, τι έπαθες παρασκευιάτικα και παίζεις τον Γουόλντορφ (ή μήπως τον Στάτλερ) του Μάπετ Σόου;
Δεν κοιτάς τα δικά σου χάλια;

Τώρα που το σκέπτομαι, ναι. Ίσως αυτά τα χάλια να είναι η αιτία.
Η μικροταλαιπωρία με τη μέση, ο βροχερός καιρός, ο καφές στο Θησείο, που αναβλήθηκε μαζί με ό,τι άλλο, μάλλον με έχουν πειράξει περισσότερο από όσο μπορώ να αντιληφθώ.

Μέχρι και το σενάριο της "Μαρίας της άσχημης" μπορεί να μου φταίει !!!
Γιατί όχι;
Αφού κι αυτό, ίδια καρικατούρα με τα καθημερινώς συμβαίνοντα είναι...