Τρίτη, Αυγούστου 30, 2005

Περί της ύπαρξης ή μη και λοιπών .... :-)

Εδώ.
Με το δανεικό υπολογιστή στο πόδι, καταγράφω μερικές σκέψεις.
(Είναι στην κυριολεξία αυτό που λένε "τα έγραψε στο γόνατο"!!!)

Ενεπλάκην σε άλλο χώρο σε μια διαμάχη περί διασημότητας, ανωνυμίας κλπ.
Έχω υποστηρίξει ότι στη σφαίρα του διαδικτύου, και στο βαθμό που μιλάμε διατηρώντας ως απόρρητα τα πλήρη στοιχεία της ταυτότητάς μας, είμαστε πρόσωπα ΜΗ υπαρκτά.
(αυτό έγραψα και στο μπλογκ της Μαριώς με την υπογραφή Θεατής)

Το θέμα βέβαια είναι τεράστιο και συνήθως δημιουργούνται πολλές παρανοήσεις.

Με λίγα λόγια, θα πω ότι η προσωπικότητά μου (του καθενός και της κάθεμιας...) δε μπορεί να παρουσιαστεί με τα ελάχιστα που καταγράφονται εδώ.

Είμαι (είμαστε) και άπειρα άλλα πράγματα, που μπορούν να γίνουν αντιληπτά μόνον όταν ΟΛΕΣ οι αισθήσεις και τα συναισθήματα (και η διαίσθηση θα έλεγα) βρίσκονται σε λειτουργία και όχι μόνο όταν διαβάζονται οι όποιες σκέψεις ή πληροφορίες δίνονται από εμάς για την αφεντιά μας.

Αυτό που προσλαμβάνει κανείς λοιπόν από τον άλλον ή την άλλη εδώ στο διαδίκτυο, είναι ένα μέρος της πραγματικότητας. Συνεπώς έχει μπροστά του ένα πρόσωπο ΜΗ υπαρκτό.
(Ισως η έκφραση ΜΗ υπαρκτό είναι αδόκιμη, αλλά φαντάζομαι ότι γίνεται αντιληπτό τι θέλω να πω. Άλλωστε τα έγραψα και αλλού, συνεπώς ας μην επαναλαμβάνομαι).

Φτάνει όμως για τώρα.
Από στιγμή σε στιγμή ή θα μου ζητήσουν τον υπολογιστή ή ... λύτρα !!!

Να και ένα καλό.
Στην προσπάθειά μου να φτιάξω αυτό το σημείωμα είδα και τη διαδικασία της διασύνδεσης των σελίδων ...
(θυμάσθε που έγραφα "γηράσκω αεί διδασκόμενος"; :-) )