Πέμπτη, Αυγούστου 04, 2005

χαλαρά ....

Οι δυο σκύλοι στα πόδια μου κοιμούνται και ονειρεύονται τα σκυλίσια τους όνειρα στη σκυλίσια ζωή της.
Ο μεγάλος, βλέπει και όνειρα με καυγάδες. Όλο αγριεύει.
Ο μικρός αγριεύει στο ξύπνιο του. Τώρα κοιμάται ήρεμος.
Το ένα πόδι, το δικό μου, επάνω στο μπράτσο της πολυθρόνας, το άλλο στο πάτωμα για να στηρίζω επάνω του το λαπτοπ
Φύσηξε λιγάκι και παρόλο που είναι καταμεσήμερο, (ώρα 12 και 10) στην Αθήνα, η κατάσταση υποφέρεται.
Δηλαδή, υποφέρεται φορώντας ένα σορτ, χωρίς φανέλα και ξυπόλητος.
Πριν από μια ώρα που ήμουν στο αυτοκίνητο για τη διαδρομή σπίτι-Σπάτα-σπίτι, "είπα το ποίημα"
Και με τον κλιματισμό να δουλεύει.
Εμ, τι τα ήθελα τα πάχη να τα διευρύνω;
Πάλι καλά που ιδρώνω σχετικά εύκολα και αποβάλονται οι τοξίνες.
Εντάξει. Το προσέχω. Οι οσμές του ιδρώτα δεν είναι δα και το καλύτερο μυρουδικό.
Να πέσω στον καναπέ και να αντιγράψω τη ζωή των σκύλων μου;
Να ονειρευτώ και εγώ και .... "γαία πυρί μειχθήτω".
Και που κάθομαι έτσι τι γίνεται;
Να διαβάσω δεν εχω κέφι. Να γράψω δεν μπορώ. Χτες ξεκίνησα να γράφω κάτι αλλά δεν μου έβγαινε.
Τι κάνω δηλαδή τώρα;
Κυριολεκτικά χαζεύω.
Οδηγούμαι στην κατάσταση της πλήρους πνευματικής αδράνειας.
Αρχισα να πληκτρολογώ εδώ, έτσι για να της την σπάσω. (της αδράνειας).
Δεν ξέρω τι θέλω να γράψω. ούτε βέβαια πού να το οδηγήσω το κείμενό μου.
Ασε τα δάχτυλα να το οδηγούν εκείνα.
Τετάρτη Αυγούστου σήμερα. Πριν 69 χρόνια έκανε τη δικτατορία ο Μεταξάς. Ωραία, ωραία. ΔΕΝ είχα γεννηθεί ακόμα και συνεπώς ό,τι και να πω δεν θα είναι από "πρώτο χέρι".
Εκείνο που μπορώ να πω είναι ότι και τα δυο σόγια, και εκείνο της μάνας μου και εκείνο του πατέρα μου, συνέκλιναν προς το καθεστώς εκείνο. Ισως γιαυτό εμένα με "στείλανε" απέναντι.
Τούτο όμως είναι άλλη ιστορία
Άλλωστε τι θα πει εδώ, τι θα πει απέναντι. Φυσικά ΔΕΝ τα τσουβαλιάζω.
Ξέρω καλά. Ξέρω πολύ καλά τις διαφορές.
Τις ήξερα μάλλον. Τώρα είμαι οπαδός της άποψης ότι είναι ανάγκη να ανοίξει ένας σοβαρός πολιτικοιδεολογικός διάλογος.
Μεταξύ όλων.
Και για όλα.
Να αναδιατυπωθούν θέσεις και απόψεις.
Να αναμορφωθούν ιδεολογίες.
Να απαντηθούν ερωτήματα που αφορούν στην "τοπολογία" των ιδεολογιών
Τι είναι αριστερά σήμερα
Τι είναι δεξιά
Τι κέντρο.
Αλλά και το τι σημαίνουν οι τίτλοι των ιδεολογιών.
Τι είναι συντηρητισμός
Ποιός νοείται προοδευτικός
Κομουνιστής ή σοσιαλιστής ή φιλελεύθερος;
Είναι σαφές ότι πολύ λίγοι, για να μην πω ελάχιστοι, μπορούν να προσδιορίσουν το περιεχόμενο αυτών των όρων, έστω και με την ιστορική τους σημασία. Καλά, ας μη προσπαθήσουμε να τους επικαιροποιήσουμε. Να ψάξουμε δηλαδή τι σημαίνουν σήμερα.
.....
Η ησυχία μου διαταράχτηκε.
Αρχισε να απαντώ, διακόπτοντας τη συγγραφή τούτου του ..... "πονήματος", σε ερωτήσεις του είδους
-τι θα φάμε σήμερα.
Οι σκύλοι ξύπνησαν.
Ο μεγαλος γαυγίζει τα μηχανάκια, ο μικρότερος "μελετάει" τη λειτουργία του ασανσέρ.
Αντε, ας σταματήσω και εγώ την πληκτρολόγηση.
Δεν έχει νόημα.
Ούτε και όσα έγραψα έχουν δηλαδή, αλλά .....