Πέμπτη, Αυγούστου 25, 2005

εξομολόγηση

Το έχω ξαναπεί. Δεν είμαι καινούργιος (πολύ) στο χώρο του διαδικτύου.
Ούτε και (πολύ) παλιός όμως.
Για τα bloggs είχα ακούσει από καιρό.
Δεν είχα ασχοληθεί. Τύρβαζα και τυρβάζω περί άλλων.
Τυχαία, κάποια στιγμή, και κυρίως διαβάζοντας ένα άρθρο σε μια εφημερίδα, μου γεννήθηκε η διάθεση να το ψάξω λιγάκι.
Έτσι βρέθηκα στο blogs.gr
Από "διαστροφική" συνήθεια δοκιμής, είπα να φτιάξω και εγώ ένα μπλογκ.
Ήξερα ότι δεν θα πολυασχοληθώ μαζί του. Και άλλες προσπάθειες αλλού, ημιτελείς τις έχω αφήσει.
Παρόλα αυτά, το έστησα. Πειραματικά. Άλλωστε ήταν πολύ εύκολο.
Το ξεκίνησα με άλλο όνομα και άλλο υπέρτιτλο, μέχρι που καταστάλλαξα στον όνομα Θεατής.
Παράλληλα βρήκα το blogger.com Πάλι η ίδια διαστροφική συνήθεια δοκιμής και να ένα άλλο μπλογκ.
Πάλι με κάποιο όνομα που στη συνέχεια κατέληξε στο Μάρκος.
Και βέβαια ΔΕΝ με λένε Μάρκο. Αρχικά επέλεξα μετά από αλλαγές το aurelios και μετά σκέφτηκα να δώσω σαν όνομα τα Markos. Μάρκος Αυρήλιος.
Πομπώδες ε;΄
Εντάξει πομπώδες. Το ομολογώ.
Κάνω και δημόσια την αυτοκριτική μου.
Αυτό είναι όμως. Δεν το αλλάζω πάλι.

Σκέφτηκα να δώσω τα ίδια στοιχεία και στο μπλογκ του blogs.gr. Δεν μπορούσα να αλλάξω εκεί το username. Ό,τι και να έκανα περέμενε το anokato (αυτό είχα δηλώσει σαν user name) Δεν μπόρεσα να το αλλάξω.
Εδώ, το άλλαξα. Άλλο είχα στην αρχή πριν καταλήξω στο Αυρήλιος. Εκεί δεν μπόρεσα.
Έτσι αποφάσισα να τα αφήσω τα πράγματα όπως έχουν και απλώς να δηλώσω εδώ ότι ο Θεατής, ο Μάρκος και εγώ είμαστε το ίδιο πρόσωπο.

Έχω και ένα ... χούγι (πολλά έχω δηλαδή, αλλά για την ώρα ένα έχει σημασία). Δεν μαρέσει να γράφω ένα κείμενο και μετά να το παρουσιάζω στα διάφορα μπλογκς και κλαμπς κλπ κλπ που συμβαίνει είτε να γράφω, είτε να έχω δημιουργήσει.
Αυτό είναι λίγο κουραστικό. Και για εμένα και για τους άλλους.
Εξηγεί όμως το γιατί δεν γράφω συχνά.
Βέβαια η πλήρης αλήθεια βρίσκεται αλλού.
Δεν γράφω συχνά, γιατί.... τεμπελιάζω.
Και δεν έχω και τίποτα σοβαρό να πω, αν και πολυλογάς.
Τι να κάνουμε όμως;
Αγάπα το φίλο σου με τα ελαττώματά του.

Θα μου πει κάποιος και τι μας νοιάζουν εμάς αυτά ρε φίλε;
Σωστό. Δεν νοιάζουν κανένα, (άλλωστε δεν είναι και μιλιούνια οι αναγνώστες μου, ούτε πρόκειται η αφεντιά μου να γίνει σταρ), αλλά εγώ ένοιωσα την αναγκη να τα γράψω. Να διευκρινίσω ότι Markos και Θεατής είναι το ίδιο πρόσωπο. (Αλλού έχω άλλα νικ, αλλά δεν είναι της ώρα νομίζω).

Μια ιδέα είναι να ξαναματαεπιχειρήσω να αλλάξω το Θεατής.
Από την άλλη είχα γράψει μια μικρή ανάλυση περί του ονόματος αυτού. Ας μη τα ανατρέψω τώρα.

Προς το παρόν, τα αφήνω έτσι και προσεχώς, αν αλλάξει η διάθεσή μου ή αν υπάρξει καμιά καλύτερη ιδέα, το ξανασυζητάω.