Σάββατο, Αυγούστου 27, 2005

summer is over ...

Τελευταίο Σαββατοκύριακο του καλοκαιριού!!!
Το σκεφτόμουν πριν και συνέλαβα εαυτόν να θέλει να το καταγράψει εδώ με μια δόση ... μαζοχισμού!!!
Άλλο ένα καλοκαίρι τελειώνει.
Summer is over !!!
Το άλλο ΣαββατοΚύριακο θα είναι Σεπτέμβρης.
Μια νεα σχολική χρονιά θα αρχίζει.
Και μια σχολική χρονιά τελειώνει μόλις τώρα.
Ε και;
Πού είναι το παράξενο;
Πουθενά.
Παράξενο πουθενά.
Ολίγον θλιβερόν όμως;
Ο καιρός περνάει.
Μας στιγματίζει.
Εμείς; Αφήνουμε το στίγμα μας;
Πέρασαν οι ημερες ή τις αφήσαμε να περάσουν;
Και ο μαζοχισμός θα πει κανείς, γιατί;
Δεν ξέρω. Ίσως γιατί για τον εαυτό μου γνωρίζω ότι οι ημέρες φύγανε χωρίς να τις κρατήσω στα χέρια μου. Χωρίς να τους πάρω. Μόνο μου πήρανε.
Και χωρίς να του δώσω βέβαια. Απλά μου φορτώσανε.
Ας μην γίνομαι κακός όμως.
Σάββατο απομεσήμερο, ας μην το φορτώσω άλλο.
Αν εγώ δεν μπορώ να αδράξω τον καιρό, ας προσπαθήσω να χαρώ που οι άλλοι τον κουλαντρίζουν.......