Τρίτη, Αυγούστου 30, 2005

Έτσι για να λυθεί η απορία ...

Ξέρω. Η μεγάλη σας απορία είναι τι έχει γίνει με τον υπολογιστή μου.(Σιγά που έχετε άλλο ενδιαφέρον πλην αυτού... )
Καμια εξέλιξη. Στασιμότης.
Ο καλός άνθρωπος που τον έχει αναλάβει, ξανάφυγε για διακοπές.
Προς το παρόν "βολεύομαι" με ... δανεικά. Βέβαια δεν έχω απεριόριστη πίστωση.
Κάπου κάπου ο ιδιοκτήτης του λαπτοπ που με φιλοξενεί, τον αναζητά.
Βλέπεις έχει πολλά προβλήματα να λύσει και κυρίως πιέζεται από τις συνθήκες.....
(θα έλεγα τώρα τίποτα, αλλά δεν μου το επιτρέπει η ... κοινωνική μου θέση και η αγωγή μου...)
Για να δούμε ποια θα είναι η εξέλιξη;
Το πιο πιθανόν, να ξεκινήσω έρευνα αγοράς για τον επόμενο υπολογιστή.
Διατηρώ όμως και μια μικρή ελπίδα. Και αυτό γιατί πρώτον η ελπίδα πεθαίνει τελευταία και δεύτερον ο εν λόγω καλός άνθρωπος κάνει "θαύματα".
Για να δούμε θα αναστηθεί ο κομπιουτεράκος μου...
Έως τότε, είπαμε τη λύση δίνει η εξωτερική βοήθεια, έστω υπό όρους.
Εδώ που τα λέμε βέβαια, εκείνο που μου λείπει όσο δεν έχω υπολογιστή, είναι το μέσον να επισκέπτομαι και να διαβάζω τα τεκταινόμενα στις γύρω γειτονιές.[ήτοι τα πονήματα των άλλων]
Η δική μου ... συγγραφική διάθεση βρίσκεται ακόμα "εν υπνώσει"...
(Καλά μη φανταστείτε ότι θα διαβάσετε ΤΑ αριστουργήμα, διαβάζοντας αυτά που γράφω. Απλώς μπορεί να γράφω λίγο πιο συχνά. [να λείπουν τα σχόλια του είδους, "δεν τα αφήνεις ρε φίλε να πας για πρέφα καλύτερα". Είναι γνωστό ότι δεν ξέρω πρέφα])

Η πολυλογία μου όμως, σε αντίθεση με την (ανύπαρκτη) συγγραφική μου ικανότητα, καλά κρατεί.

Ας σταματήσω, γιατί το πιθανότερο είναι ότι κανείς δεν κατάφερε να φτάσει μέχρι εδώ...

Χαιρετώ σας