Δευτέρα, Αυγούστου 22, 2005

Πρόβλημα....

Πρόβλημα.
Μικρό, αστείο, πολυτελείας ίσως, αλλά εκνευριστικό.
Τούτο το μηχάνημα του διαόλου τα έχει παίξει.
Γύρισα Σάββατο ξημερώματα από τις διακοπές και βέβαια δεν ασχολήθηκα μαζί του.
Σάββατο προς το μεσημέρι το άνοιξα. Κάτι δεν πήγαινε καλά.
Μια ματιά και μια "γύρα" όμως στα μπλόγκς τα κλαμπς κλπ την πρόλαβα. Mail δεν άνοιξα, έχω χρόνο γιαυτά.
Και να περάσω τις σημειώσεις από το παλμ στο outlook. Και αυτό το πρόλαβα...
Μετά, μετά ήρθε η κατάρρευση.
Το μηχάνημα έκλεισε. Μόνο του βέβαια.
Οι πιο ειδικοί αποφάνθηκαν. Δίσκος. Ε είναι και πέντε ετών και βάλε.
Ναι αλλά εγώ θέλω όσα έχω μέσα.
Προσωπικά, εργασιακά, φωτογραφίες, εικόνες....
Κομμάτι από τη ζωή είναι διάολε....
Μερικές απόπειρες να ξεκινήσει, έδειξαν ότι ματαιοπονώ.
Αργά το βράδυ του Σαββάτου, ένας άλλος υπολογιστής με φιλοξένησε για λίγο.
Κυριακή μια και δεν είχα κάτι καλύτερο να κάνω, προσπαθούσα να ενεργοποιήσω το σύστημα.
Δεν ήταν τόσο ανυπάκουο και μου έδωσε την εντύπωση ότι τουλάχιστον το υλικό πουέχω μέσα μπορώ να το "τραβήξω". Πώς όμως; Και το άθλιο δεν έχει cd writter
Πρώτη ιδέα.
Χρησιμοποιώντας σαν αποθηκευτικό μέσο τη μνήμη της φωτογραφικής μηχανής.
Βλέπεις δεν έχω βάλει στις προτεραιότητες να έχω έναν εξωτερικό δίσκο.
Η σκέψη να χρησιμοποιήσω το memory flash έμεινε σκέψη.
Ο ιδιοκτήτης της, θα επέστρεφε τη Δευτέρα.
Τουλάχιστον κατάφερα να αποθηκεύσω υλικό 128 ΜΒ τη μνήμη της φωτογραφικής μηχανής.
Μια απόπειρα να στείλω στον εαυτό μου μέσω e mail ενα μεγάλο μέρος του αποθηκευμένου υλικού απέτυχε μια και η λειτουργία του υπολογιστή διακόπτονταν.
Δευτέρα πρωί.
Νέες απόπειρες. Τι έχω να χάσω; Αν έχει χτυπήσει ο σκληρός, όλα είναι χαμένα.
Ο βρεγμένος τη βροχή δεν τη φοβάται.
Καταφέρνω να το κάνει να "σταθεί".
Τον βάζω να κάνει έλεγχο για ιούς. Δεν βρίσκει τίποτα. Αλλά συνεχίζει να δουλεύει.
Ερχεται και το memory stick.
Αποθηκεύω αρκετά σε αυτό για να τα μεταφέρω σε ένα άλλο, και από εκεί σε cd.
Λέω να μη χάσω τη μεσημεριανή σιέστα.
Τον αφήνω ανοιχτό και φεύγω.
Ωρα πέντε το απόγευμα.
Ακόμα δουλεύει !!!
Θα συνεχίσω αυτό που έκανα. Το σώσιμο δηλαδή των αρχείων.
Μια μικρή βόλτα σε "φιλικά" μπλογκς.
Χμμμμμ
Καλά, σιγά μην έχω και εγώ πρόβλημα..........