Τρίτη, Σεπτεμβρίου 27, 2005

To ... ετούτο μου (που έλεγε και ο Φωτόπουλος), δε μου αρέσει....

Επειγόντως να αδυνατίσω !!!
Δεν είναι δυνατόν. Κοίταξα τον σχετικό δείκτη και με βάση αυτόν κατατάσσομαι στην κατηγορία των υπέρβαρων. Και έχω κάνει ένα πισινό νααα (μετά συγχωρήσεως)
Πωπωωωω.

Και το χρώμα μου βρε παιδί μου.
Χλωμός. Λες να έχω σιδηροπενική αναιμία;
Μα και το σπανάκι μου το τρώω, και τις μελιτζάνες μου, που μέχρι μερικά χρόνια ούτε να δω ήθελα, και τις φακές μου σχεδόν κάθε Τετάρτη, έρμη κοπελιά που βοηθάς στο καθάρισμα του σπιτιού τι τραβάς και εσύ, και όλα τέλος πάντων τα φαγητά, που ανεβάζουν το σίδηρο, τα καταναλώνω.
Για να δω στον καθρέφτη μου.
Τα μάτια μου εξακολουθούν να είναι έξυπνα. Μου το λέγε ο παππούς μου από τότε που ήμουνα μικρός ότι τα μάτια μου ήτανε ... αστρίτες.
Να είσαι καλά όπου και να είσαι παππού.

Και αυτοί οι σκούροι κύκλοι κάτω από τα μάτια;
Από το ξενύχτι; Να είμαι χλωμός από το ξενύχτι;
Μα, ξενυχτάω τόσα χρόνια. Πώς και συμβαίνει να φαίνομαι ωχρός τώρα;
Εντάξει δεν ήμουν θαμώνας νυχτερινών κέντρων, ούτε ο ξενύχτης που μ' έκανες εσύ (ήμουνα ... καλό παιδί), αλλά ούτε και τώρα είμαι.
Κανά έργο στην τηλεόραση ή οι εκπομπές του Γεωργίου -μα τι διάβολο, ζόμπι θέλουν να μας κάνουν και τον βάζουν τέτοια ώρα να κάνει εκπομπή;
διάβασμα, όχι σχολικών βιβλίων βέβαια. Αυτά μόνο για να κοιμηθώ τα άνοιγα και τα ανοίγω,
χαζοκουβέντες της παρέας κουτσοπίνοντας.
Αυτά ήτανε και παραμένουν οι αιτίες για ξενύχτι.
Α, και κουβεντούλα, τσατάρισμα δηλαδή για να τα λέμε τα πράγματα ελληνικά, στο διαδίκτυο.

Γιατί να είμαι χοντρός ωχρός με μαύρους κύκλους κάτω από τα έξυπνα μάτια μου;

Βρε λες;

Λες ναααααα;

«Από τις εφημερίδες της Δευτέρας 26/9/2005;

Δημ. :Τι άνθρωποι είναι αυτού του είδους οι ηλεκτρονικοί εγκληματίες που εντοπίζετε;

Αστυνομ: Οι περισσότεροι από αυτούς έχουν ένα πολύ κουρασμένο και σκοτεινό βλέμμα από την αϋπνία, αν και τα μάτια τους είναι πολύ έξυπνα
………
Είναι ωχροί, άυπνοι, όπως σας είπα, οι περισσότεροι είναι ευτραφείς λόγω του ότι κάθονται συνεχώς σε μια καρέκλα και τρέφονται άσχημα….»

Λεεεεςςςςς !!!!

Αλλά πριν που ζυγίστηκα η ζυγαριά, (κλέβει…) με έδειξε 2 κιλά λιγότερο.
Να αρχίζω άραγε να ανανήφω;