Κυριακή, Σεπτεμβρίου 18, 2005

Κυριακή του Σεπτέμβρη με πανσέληνο...

Ήσυχη και όμορφη η Κυριακή.
Με εφημερίδες,(με εξόργισε ο Πρετεντέρης στο Βήμα. Τι λες ρε φίλε; Αν θέλεις να μιλήσεις για ρεμπεσκέδες, μίλα για τον εαυτό σου), καφέ στην παραλία (καιρό είχα να πάω), αθλητικά (ε όχι δεν έκανα τον αθλητή, θεατής ήμουν...) και ομαλή εξέλιξη των γεγονότων.
Έχω εγκαταλείψει το ποδήλατο λίγο, αλλά είναι θέμα ημερών να το αρχίσω πάλι.

Σιγά σιγά όλα παίρνουν τους συνηθισμένους τους ρυθμούς.
Και οι εντάσεις που αναμένονται και οι συγκρούσεις, στα πλαίσια της εργασιακής ρουτίνας και αυτές.
Όχι, δεν έχω "γαλλούδι" να καρυδώσω εγώ.
Ελληνούδια θα καρυδώσω κάποτε και δε θα φταίω :-))))
Και τι ελληνούδια... Οκτακοσίων εικοσιπέντε ετών έκαστον.
(Μεταξύ μας, βάσιμα υποψιάζομαι, ότι και εκείνα, πολύ θα έκαναν κέφι να καρυδώσουν εμένα. Και αν δεν το έχουν καταφέρει ακόμα, είναι γιατί μάλλον τσακώνονται για το ποιός θα το πρωτοκάνει !!! :-) )

Σκέφτομαι να καταγράψω μερικές σκέψεις για το εκπαιδευτικό σύστημα και κυρίως τα βασικά του προβλήματα.
Κάθε Υπουργός και πολιτική στο ΥΠΕΠΘ. Και όλα κάτω από την οπτική των πανεπιστημιακών.
Ήρεμα παιδιά.... Η κοινωνία δεν είναι δοβλέτι δικό σας.
Υπάρχουν και ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα..

Αλλά ας μη συγχίζομαι τώρα.
Και αύριο ημέρα είναι...
Προς το παρόν, λεω να καθήσω έξω στη βεράντα για λίγο και να χαζεύω την Πανσέληνο...

Καλή μας εβδομάδα !!!