Τρίτη, Μαΐου 08, 2007

Οι απαντήσεις στο ερωτηματολόγιο

Μιας και με κάλεσε η Ρενάτα, κι εγώ χατίρια (πολλά) δεν χαλάω, ιδού οι απαντήσεις στο περίφημο ερωτηματολόγιο, που οι ιστορικοί του μέλλοντος θα λένε ότι το απάντησα κι εγώ.
Σαφώς και οφείλει να γίνει κατανοητό ότι απάντησα απολύτως σοβαρά και χωρίς διάθεση χιούμορ.
Αρχίζουμε.

1. Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Ανύπαρκτη.

2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Προς το παρόν, οι υποχρεώσεις.

3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Χτες, με ένα ανέκδοτο

4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Ο εγωισμός

5. Το βασικό ελάττωμά σας;
Ο εγωισμός

6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Σε όλα

7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Με εμένα.

8. Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;
Δεν έχω ήρωες.

9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Αυτό που δεν έχω κάνει ακόμα.

10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Δεν έχω.

11. Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Την αυτογνωσία.

12. … και σε μια γυναίκα;
Ομοίως την αυτογνωσία.

13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Δεν έχω.

14. Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
Δεν ...
Δεν σφυρίζω, ντους κάνω.

15. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
Το "Ένα παιδί μετράει τ' άστρα" του Λουντέμη.

16. Η ταινία που σας σημάδεψε;
Ο Ε.Τ.
Είχα πάει τους γιους μου να δουν το έργο. Ένα παιδάκι στο μπροστινό κάθισμα, παραλίγο να πνιγεί με ένα πατατάκι. Γύρισα το παιδί ανάποδα και έβγαλα από το στόμα του το πατατάκι, μπροστά στη μαμά που ολοφυρόταν αλλά δεν έκανε και τίποτα άλλο.

17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Δεν έχω.

18. Το αγαπημένο σας χρώμα;
Δεν έχω.

19. Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Δεν έχω κάνει καμία.

20. Το αγαπημένο σας ποτό;
Πορτοκαλάδα. Σκέτη.

21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Για τις απαγοητεύσεις που έχω δώσει κυρίως στους γονείς μου.

22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ’ όλα;
Το γράψιμο.

23. Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Να σκέπτομαι.

24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Να μην αδικήσω.

25. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Όταν η αλήθεια πληγώνει ανεπανόρθωτα.

26. Ποιο είναι το μότο σας;
Δεν έχω μότο.

27. Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Αξιοπρεπώς.

28. Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Τίποτα.

29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Σε αρκετά καλή. Για την ψυχική μου είναι που έχω αμφιβολίες

Και η συνέχεια πηγαίνει στους/στις:
aqua
amo
Goudaki
Rodoula-Kelly
Pseftra